עם החזון הזה חברו מנהלים ממשאבי אנוש יחד עם מנהלים מהמכירות והתוצאה תוכנית הכשרה ייחודית לחברה המרכזית שנקראת: sales pro college.
התוכנית נבנתה בהתאמה למגמות הצריכה המשפיעות בשוק בהן: התפתחות הדיגיטל ושילובו כחלק משיטת ההזמנה והמכירה הנהוגה בחברה וכן הציפייה הגוברת של הלקוחות לקבלת ערך מוסף אמיתי שהביאה אותנו לייצר עבורם פעילויות sell out ולבנות לאיש המכירות החדש את הכלים, השפה הייחודית והמיומנות הנדרשת להתמודד עם שינויי ואתגרי השוק.
תפיסת הלמידה שלנו היא מתפתחת וככזו איש המכירות שלנו יפגוש את עולמות התוכן והמיומנות הנדרשת בשלבים שונים בתהליך הלמידה במהלך תקופת עבודתו בחברה.
וכך, לאורך כל התהליך עצמו הוא יפתח את יכולותיו, ישתכלל וילמד ולכן התוכנית פותחה בשני שלבים