שירות טכני
כללי
- אנו שומרים לעצמנו את הזכות להוציא את ציוד הקירור ואמצעי התצוגה אם ישמשו למוצרים שאינם משווקים על ידנו!
- העברת ציוד של החברה מנקודת מכירה אחת לאחרת תבוצע ע”י החברה בלבד.
- במקרה של העברת בעלות או סגירת בית העסק תחליט החברה להחזיר או להשאיר את הציוד והשילוט.
- במקרה של קיטון בכמות הרכישות אנו שומרים את הזכות לדרוש את החזרת הציוד.
מקררים
- אנו מעמידים לשירותך, תוך חמישה ימים מהקמתך כלקוח, ציוד קירור בהתאם לצרכי העסק שלך, ובתנאי שהיקף הרכישה החודשית שלך של משקאות באריזה אישית הינו 2,500 ₪ או יותר.
- בנוסף, נעזור לך לסדר את המקרר בפעם הראשונה בצורה הטובה ביותר.
- שירות האחזקה לציוד הקירור אשר נמצא ברשותך גם כן ניתן על ידינו באמצעות מוקד השירות הארצי למקררים (מש”א).
מוקד שירות טכני ארצי 1-700-70-27-27
בימים: א’-ה’: 08:00 – 17:00
מוקד פניות מעבר לשעות הפעילות (לציוד מזיגה בלבד)
074-7999947
בימים: א’-ה’: 08:00 – 17:00
בימי ו’, שבת וחגים: 08:00-24:00
השירות ניתן ע”י טכנאי תורן המטפל בתקלות דחופות של ציוד מזיגה בלבד (תקלה הגורמת להשבתת המזיגה)
התאמת סוג המקרר לעסק שלך הינה על פי שיקול הדעת המקצועי של איש המכירות.
זמני תגובה לקריאות שירות
מכשירי מזיגה: עד 6 שעות
תקלות שאינן תקלות מזיגה: עד 48 שעות
מקררים: תקלת קירור – עד 24 שעות
בעיה שאינה תקלת קירור: עד 48 שעות
מערך השירות הארצי
מערך השירות הארצי (מש”א) של החברה המרכזית למכירות ולהפצה, מספק את חבילת השירות הטכני המתלווה לציוד הקרור והמזיגה, שמותקן אצל לקוחות החברה.
המערך ממוקם בצריפין וכולל עשרות טכנאי קירור מקצועיים הפרושים בכל אזורי הפעילות של החברה.
המערך מספק גם שירותי אחזקת ציוד הנמצא אצל לקוחות, ושייך לחברות מזון אחרות בשוק, הפועלות במתכונת מיקור חוץ (outsourcing).
מכשירי מזיגה
- ציוד מזיגה ניתן על פי אופי בית העסק ושיקול דעתו של איש המכירות
- הציוד יינתן לאחר שבעל העסק חתם על שטר בטחון בהתאם לשווי הציוד
- להלן היקפי קנייה מינימאליים בחודש לקבלת ציוד מזיגה: התאמת סוג המקרר לעסק שלך הינה על פי שיקול הדעת המקצועי של איש המכירות
מכשיר והיקף קנייה מינימאלי בחודש
קרלסברג / טובורג – 6 חביות
גינס/ ווינשטפן – 8 חביות
POST-MIX – 1,000 ליטר מכל הטעמים
אספטי – 1,400 ליטר מכל הטעמים (20 קרטוניות)
* למעט קמעונאי המוגדר כ”חנות” במסגרת חוק המזון
* קמעונאי המוגדר כ”חנות” אינו זכאי לשירותי אחזקה בציוד הקירור שסופק בעבר מהחברה המרכזית