מדיניות
השירות .

לקוח יקר,

בשבילנו מנהלי ועובדי החברה המרכזית למכירות ולהפצה, שירות הוא ערך מרכזי ומחייב, דרך חיים שבחרנו ללכת בה. בתפיסתנו, מערכת היחסים שלנו עם הלקוחות חייבת לשלב מחוייבות משותפת למתן שירות מעולה, הוגנות, שקיפות ואמינות. רק כך נייצר קשר משמעותי לאורך זמן. מדיניות השירות מציגה את מסגרת הכללים שעל פיהם אנו מחוייבים לפעול תמיד כחברה מובילה.

יחד – נצליח!

בברכה
ענבל הרסון

מנכ"לית מערך המכירות והסחר

הזמנת
מוצרים

הזמנת מוצרי החברה נעשית באמצעות אפליקציית ההזמנות הזמינה ללא עלות בחנויות האפליקציות.
להורדה מ-Google Play
להורדה מ-Apple Store

שיטת המכירה נקבעת ע"פ היקפי הרכישה שלך וסוג העסק אליו אתה משויך.
ישנן 2 שיטות מכירה:

  • מסלול דיגיטלי – הזמנה נעשית באופן עצמאי ובתמיכת מוקד השירות.
  • מסלול דיגיטלי משולב – הזמנה נעשית באופן עצמאי בשילוב איש מכירות שטח.

מינימום
להזמנה

על מנת שנוכל להעניק לך שירות איכותי ויעיל לאורך זמן, הגדרנו סכום מינימום להזמנה.
סכום זה הינו ערך המוצרים לאספקה כולל מע"מ, מס קניה, הנחות, אריזות ופיקדון.
סכום זה מותאם לשיטת המכירה ולעונות השנה.
אנו ממליצים להתאים את גודל ההזמנה כך שישלים את רמת המלאי הנחוצה לעסק עד למועד האספקה הבא ובתוספת מלאי ביטחון של 20%.

משקאות

ללקוחות במסלול דיגיטלי  1,300 ₪

ללקוחות במסלול דיגיטלי משולב  1,700 ₪

שאר הלקוחות  1,900 ₪

חלב, סחוטים ויין

סכום המינימום להזמנה הינו 700 ₪.
מינימום להזמנת יין בלבד (ללא מוצרים מצוננים) הינו 550 ₪ כולל מע"מ ואינו כולל פיקדון והנחות.

אלכוהול

המינימום להזמנת אלכוהול נקבע לפי הסגמנט אליו אתה משויך:

  • מסעדנות יום, ערוץ אירוח והסעדה, ערוץ דיגיטל- 400 ₪
  • מסעדנות לילה ואולמות שמחה- 700 ₪
  • מתמחות, סיטונאים ושוק מאורגן- 2,000 ₪

 

הזמנה דחופה

במקרה בו הנך זקוק למוצרים באופן דחוף ולהזמנה שאינה ביום האספקה הקבוע יש לפנות אל מוקד השירות בבקשה לשינוי.
אנו נעשה כמיטב יכולתנו לספקה. במידה ולא נוכל לספקה נעדכן אותך על כך.

מינימום להזמנה דחופה של משקאות – 1,800 ₪ עד 2,000 ש"ח (בהתאם להיקף הקנייה שלך) ובאילת 1,550 ₪
מינימום להזמנה דחופה של ,מוצרי חלב, סחוטים ויין – 550 ₪

מגוון השירותים שלנו

  • אספקה
    • אנו נתאם עמך מראש ואת עיתוי האספקה יום הזמנה קבוע.
    • נספק לך את המוצרים עד 48 שעות מיום ההזמנה.
    • נספק לך את המוצרים לבית העסק שלך ובתנאי שקיימים במקום תנאי הבטיחות הנדרשים.
    • נספק לך את הסחורה בצורה איכותית וקפדנית. הסחורה שתסופק למחסן ותסודר ע"פ עקרון אחסנה נכון "תאריך ראשון יוצא ראשון".
    • נודיע לך על דחיית האספקה במקרה בו לא נוכל לעמוד בהתחייבויותינו ונקבע יחד איתך מועד חדש לאספקה.

    אנו מעמידים לרשותך את האפשרות לבצע הזמנת מוצרי משקאות גם בסכום נמוך יותר.
    ניתן להגיע לשער המחסן, בתיאום מראש עם איש המכירות שלך או עם מוקד השירות בטל' 5588*
    או 1-700-70-10-35
    בימים: א'-ה': 09:00 – 16:00.
    רשימת כתובות סניפנו נמצאת בתחתית העמוד ב-צור קשר

  • * ובלבד שאין הסכם אי החזרה בין הקמעונאי לחברה המרכזית

    אנו נקבל חזרה ובתיבות שלמות וכאשר אריזת המוצר תקינה, מוצרים שסופקו לך על ידינו ע"פ העקרונות שלהלן:

    • משקאות בעלי תאריך תפוגה מעל ל- 35 יום, ניתן להחזיר עד 5 תיבות ונזכה אותך במחיר הקניה נטו.
    • משקאות בעלי תאריך תפוגה מתחת ל- 35 יום, נזכה אותך ב- 50% ממחיר הקניה נטו.
    • מוצרי משקאות ביחידות בודדות תזוכה על ידי נהג החלוקה.
    • מוצרי חלב ומשקה סחוט נזכה אותך במחיר הקניה נטו.
    • מוצרי אלכוהול, למעט מוצרים שאינם מסומני בחוק הפיקדון, נזכה אותך במחיר הקניה נטו.

     

  • תשלום בעת האספקה

    כלקוח המשלם במעמד האספקה תצטרף להסדר תשלום באמצעות כרטיס ENJOY
    כרטיס זה הינו המחאה אלקטרונית, המאפשר תשלום לחברה המרכזית למכירות ולהפצה בלבד, ונותן לך אפשרות ביצוע תשלום גם כשאינך נמצא בעסק.
    הכרטיס יונפק לך באמצעות איש המכירות, משך הנפקת הכרטיס כחודש. עד לקבלת הכרטיס התשלום יעשה בהמחאה ע"פ תנאי התשלום המפורטים להלן:

    לקבלת האשראי נבקשך לחתום על שטר חוב בנוכחות איש המכירות
    בשלושת החודשים הראשונים לפעילותך כלקוח תקבל 14 ימי אשראי.
    לאחר מכן, תנאים ייקבעו עפ"י היקפי הרכישה החודשיים.

    ימי אשראי היקף קנייה חודשי ממוצע
    ימי אשראי 14 ימי אשראי היקף קנייה חודשי ממוצע עד 3,000 ₪
    ימי אשראי עד 21 ימי אשראי היקף קנייה חודשי ממוצע 3,000 ש"ח – 5,000 ש"ח
    ימי אשראי עד 28 ימי אשראי היקף קנייה חודשי ממוצע מעל 5,000 ש"ח
    תשלום פעם בחודש

    לקוח המשלם עבור מספר בתי עסק (רשת) או לקוח הרוכש ממוצרינו בממוצע של 10,000 ₪ לחודש לפחות, זכאי לשלם בשיטת חשבונית מרכזת.
    בשיטה זו, האספקה במהלך החודש תתבצע עם קבלת תעודות משלוח ובתום החודש אנו אחראים להעביר לך חשבונית מרכזת אלקטרונית.

    להלן הטבלה:

    ימי אשראי היקף קנייה חודשי ממוצע
    ימי אשראי שוטף 30 היקף קנייה חודשי ממוצע 15,000 ש"ח
    ימי אשראי שוטף 45 היקף קנייה חודשי ממוצע 45,000 ש"ח
    ימי אשראי שוטף 60 היקף קנייה חודשי ממוצע 75,000 ש"ח

    *** לקבלת ימי האשראי ללקוח בעל היקפי קנייה של מעל 10,000 ש"ח יהא עליך להמציא
    לנו ערבויות בשיעור של 50% מסכום מסגרת האשראי.

    סוגי ערבויות – ערבות בנקאית, כסף מזומן (יבוצע בהעברה בנקאית), צבירת הנחות.

    *** אנו נשתתף בעמלת הערבות הבנקאית עד לגובה של עד 2% מסכום הערבות.

    מסגרת אשראי

    לכל לקוח תוגדר מסגרת אשראי בהתאם לרכישותיו, ימי האשראי, והביטחונות אותם המציא.
    לקוח חדש יקבל מסגרת אשראי של עד 20,000 ש"ח

  • * למעט קמעונאי המוגדר כ"חנות" במסגרת חוק המזון

    אנו מתחייבים:

    להעמיד לרשותך ציוד קירור ומזיגה עבור מוצרינו בהתאם לצרכי העסק שלך, אופיו וגודלו.
    הציוד יסופק לך לאחר חתימתך על שטר בטחון בהתאם לערך הציוד.

    ציוד הקירור שנעמיד לרשותך ישמש רק למוצרים המשווקים על ידנו. עם זאת, אם בנקודת המכירה שלך אין מקרר אחר שמשמש אותך בפועל למכירת משקאות שאינם משווקים על ידנו, תוכל להציג באחד בלבד מהמקררים שהעמדנו לרשותך גם משקאות אחרים לבחירתך (למעט בירות שמשווקת חברת טמפו), ולהקצות למשקאות אלה עד 20% משטח הקירור במקרר (המדף התחתון במקרר בו חמישה מדפים) בכל מקרה, אין להשתמש במקרר למוצר כלשהו מלבד משקאות.

    מקררים

    אנו מתחייבים לספק לך מקרר, תוך 7 ימי עסקים (זאת ממועד הגשת הבקשה) לאזורי קצה אנו מתחייבים לספק עד 10 ימי עסקים. זאת בהתאם לצרכי העסק שלך, ובתנאי שהיקף הרכישה החודשית שלך הוא לפי הקריטריונים הבאים:

    • בשווקים חמים: רכישה של 2,500 ₪ ומעלה ממגוון מותגי החברה הנמכרים באריזה אישית במשך שלושה חודשים רצופים.
    • בשווקים קרים: רכישה של 2,500 ₪ ומעלה ממגוון מותגי החברה (אריזה אישית + משפחתית) כולל סחוט 400 מ"ל (ללא שישיות נביעות) במשך שלושה חודשים רצופים.
    • אנו מתחייבים לשירות איכותי ומקצועי, בעת אספקת המקרר
    • וודא עם מקדם המכירות שלך את אספקת המוצרים לפני קבלת המקרר
    • במידה וסכום הרכישה החודשית ירד מתחת ל- 2500 ₪, בידי החברה הזכות לדרוש שיוחזר לה המקרר.
    מכשירי מזיגה

    אנו מתחייבים להעמיד לרשותך ציוד מזיגה בהתאם לצרכי העסק, חוות הדעת של מקדם המכירות והיקפי הרכישה שלך.

    להלן היקפי רכישה בחודש המזכים בקבלת ציוד מזיגה:

    מותג נפח חבית ימים בתוקף איכותי מרגע נקירה כמות חביות בחודש הערות
    מותג קרלסברג נפח חבית 20 ימים בתוקף איכותי מרגע נקירה 5 כמות חביות בחודש 6 הערות
    מותג קרלסברג לומה נפח חבית 20 ימים בתוקף איכותי מרגע נקירה 4 כמות חביות בחודש 8 הערות
    מותג טובורג נפח חבית 20 ימים בתוקף איכותי מרגע נקירה 5 כמות חביות בחודש 6 הערות
    מותג אסטרייה דאם נפח חבית 20 ימים בתוקף איכותי מרגע נקירה 5 כמות חביות בחודש 6 הערות
    מותג קירין נפח חבית 30 ימים בתוקף איכותי מרגע נקירה 5 כמות חביות בחודש 6 הערות
    מותג ויינשטפן HEFE WEIZEN נפח חבית 30 ימים בתוקף איכותי מרגע נקירה 4 כמות חביות בחודש 8 הערות
    מותג ויינשטפן VITUS נפח חבית 30 ימים בתוקף איכותי מרגע נקירה 4 כמות חביות בחודש 8 הערות
    מותג ויינשטפן דונקל נפח חבית 30 ימים בתוקף איכותי מרגע נקירה 4 כמות חביות בחודש 8 הערות
    מותג ויינשטפן לאגר נפח חבית 30 ימים בתוקף איכותי מרגע נקירה 5 כמות חביות בחודש 6 הערות
    מותג 1664 נפח חבית 20 ימים בתוקף איכותי מרגע נקירה 4 כמות חביות בחודש 8 הערות
    מותג גרימברגן בלונד נפח חבית 20 ימים בתוקף איכותי מרגע נקירה 5 כמות חביות בחודש 6 הערות
    מותג גרימברגן דאבל אמברה נפח חבית 20 ימים בתוקף איכותי מרגע נקירה 5 כמות חביות בחודש 6 הערות
    מותג גינס נפח חבית 20 ימים בתוקף איכותי מרגע נקירה 4 כמות חביות בחודש 8 הערות
  • * למעט קמעונאי המוגדר כ"חנות" במסגרת חוק המזון

    נספק לך ללא תשלום, שירות אחזקה לציוד הקירור והמזיגה שלנו הנמצא ברשותך.

    • מוקד שירות הטכני עומד לשירותך בימים: א’-ה’ בין השעות 08:00 – 17:00 בטלפון 1-700-70-27-27
    • מעבר לשעות הפעילות, עבור תקלות מכשירי מזיגה בלבד, המוקד עומד לשירותך בימים א'- ה' : בין השעות 17:00 – 24:00 , בימי ו', שבת וחגים בין השעות 08:00 – 24:00 בטלפון 074-7999947
      השירות ניתן ע”י טכנאי תורן המטפל בתקלות דחופות של ציוד מזיגה בלבד (תקלה הגורמת להשבתת המזיגה).

    השירות על פי הפירוט הבא:

    סוג הקריאה זמן התגובה
    סוג הקריאה מכשירי מזיגה זמן התגובה עד 6 שעות
    סוג הקריאה מקררים – תקלת קירור זמן התגובה עד 24 שעות
    סוג הקריאה מקררים – בעיה שאינה תקלת קירור זמן התגובה עד 48 שעות

    ***העברת ציוד של החברה מבית עסק אחד לאחר תבוצע על ידנו בלבד.

  • נשמח לבחון אפשרות של הצבת שילוט בבית העסק.
    מתן השילוט ייבחן על פי קריטריונים מסוימים כמו: מיקום בית העסק (מרכזי ערים, צמתים ראשיים, קניונים וכדומה) ובתיאום עם איש המכירות.

    הוחלט על התקנת שלט?
    נציב את השלט החדש תוך 22 ימים מיום הגשת הבקשה.

    זמני תגובה לקריאות שירות:
    תיקון חשמל בשלט – עד 48 שעות
    תיקון שלט – עד 10 ימים

    ***במקרים של בתי עסק מרוחקים, ייתכנו שינויים בזמן התגובה.

איכות מוצרים

אנו מחוייבים לספק תמיד את המשקאות באיכות הגבוהה ביותר.
כחלק מפעילות החברה אנו מקפידים כי כלל תהליכי העבודה והמוצרים אותם אנו מפיצים עומדים בתקני איכות הגבוהים והקפדניים ביותר.

תקני איכות החברה

  • תקן ניהול מערכת האיכות – 9001 ISO
  • תקן ניהול מערכת איכות סביבה – 14001 ISO
  • תקן ניהול מערכת בטיחות בעבודה – 45001ISO
  • תקן ניהול מערכת בטיחות בתעבורה – IS 9301
  • תקינת המזון של מדינת ישראל

חשוב מאוד: על מנת לשמר את איכות המוצר, יש לאחסן את מוצרינו בהתאם להמלצות הבאות:

עשה

  • אחסן את מוצרי השתייה במקום נקי, יבש ומוצל
  • אחסן על משטחים נקיים ויבשים
  • הצג את המשקאות על מדפים נקיים ויבשים
  • אחסן את מוצרי המשקאות בסביבה בטוחה
  • פנה את מוצרי השתייה למקום נקי ובטוח בעת: שיפוץ, צביעה, הדברה או ניקיון מיוחד במחסן
  • נהל מלאי במדף לפי שיטת "תאריך ראשון – יוצא ראשון" (FEFO)

אל תעשה

  • אחסון המוצרים בחשיפה ישירה לשמש ו/או מקור חום
  • אחסון ישירות על הרצפה ו/או על משפט מלוכלך/דביק/רטוב
  • אחסון על גבי מדפים מלוכלכים/דביקים/רטובים
  • אחסון את מוצרי המשקאות בקרבת חומרים מסוכנים (חומרי ניקוי, הדברה, צבעים, דלקים)
  • ביצוע הדברה/צביעה בקרבת מוצרי המשקאות
  • ביצוע מכירה של מוצרים אשר פג תוקפם

לקוח יקר

אנחנו בחברה המרכזית למכירות ולהפצה, שואפים כל העת להעניק לך שירות איכותי.
שירות איכותי נמדד "ברגע האמת". רגעי האמת שלנו הם המפגשים שלך עם אנשי המכירות,
צוותי ההפצה, השירות הטכני והשירות הטלפוני.

אנו מחוייבים

  • להקשבה
  • הבנת הצרכים שלך
  • זמינות
  • נגישות והוגנות

כל זאת על מנת לייצור עבורך פתרונות המבוססים על מקצוענות בתחום עיסוקנו.
דעתך חשובה לנו, לכן בכל שנה אנו מקפידים לקיים סקר שביעות רצון לקוחות (סקר מדגמי)
יחד עם זאת היה ולדעתך לא עמדנו בהתחייבות לשירות איכותי,
אנא הודע לנו על כך.

נשמח לקבל את פנייתך בטלפון: 5588* או 1-700-70-10-35

שירות טלפוני

מוקד השירות הטלפוני עומד לרשותך
בנושאים הבאים:

  • הקמת לקוח חדש
  • תאומי אספקה
  • בירורים ומידע
    (הנהלת חשבונות, מוצרים, מועד אספקה)
  • הקשת הזמנה
    (אם לא ניתן ליצור קשר עם מקדם המכירות)
  • שינויים בהזמנה
  • מחמאות ותלונות

ניתן להתקשר אלינו 5588* או 1-700-70-10-35

שעות פעילות המוקד:

א'-ה': 08:00-17:00
בימי ו' וערבי חג: 12:00 – 08:00.

סניפינו ברחבי הארץ

שורק: רח' שנקר 7, א.ת. שורק, ראשון לציון.
חיפה: שד' משה דיין 18, חוצות המפרץ.
ירושלים: רח' העוצמה, מרכז מסחרי עטרות.
הוד השרון: רח' החרש 3, אזור תעשייה נווה נאמן ב'.
באר-שבע: רח' הקוצר 21, א.ת. עמק שרה.
אילת: רח' סבר 5, אזור התעשייה.
מודיעין: צלע ההר 46.

משרדי הנהלה

רח' כהנמן 129 (צומת קוקה-קולה),
ת.ד. 555, בני-ברק 51104
טל' 03-6712222 פקס מייל 03-6712609

יצירת קשר

אנא הזינו שם מלא
אנא הזינו מספר טלפון
אנא הזינו דוא"ל
אנא הזינו סוג פנייה
אנא הזינו תוכן פנייה

תפריט נגישות