הסדרי נגישות

הצהרת נגישות

הסדרי נגישות החברה המרכזית למכירות והפצה
החברה המרכזית למכירות והפצה נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותינו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות על מנת שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
מטרת הצהרת הנגישות ליידע את לקוחותינו על הסדרי הנגישות הקיימים בחברה במטרה לאפשר לכל לקוח שירות שוויוני, נגיש ונוח ככל הניתן.

נגישות אתר האינטרנט
• אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
• התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
• הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
• האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
• מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולארי.
• לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לעשות שימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
• מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה ונתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות של החברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
• מסירת מידע בפורמט נגיש – החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
• בדיקות וייעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט

שירות לקוחות נגיש
הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
מוקד טלפוני נגיש- המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
מענה טלפוני ניתן בטלפון מס'5588* או 1-700-70-10-35 בימים א'- ה' בין השעות 07:00-18:00 וביום ו' בין השעות 07:00-13:30
אמצעים נוספים ליצירת קשר
קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
• דואר אלקטרוני – Moked_Sherut@cocacola.co.il
• פניה באמצעות "צור קשר" באתר https://cbcsales.co.il/contact-us/
• צ'אט באתר
• פניה באמצעות הדואר: רח' כהנמן 129 בני ברק
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, או ככל שיש לך שאלה או בקשה בנושא, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בפנייתך בהקדם ככל שניתן.
רכזת נגישות של מערך המכירות והסחר היא ליטל גרוס litalg@cocacola.co.il טלפון 03-6712231
פרסום הצהרת הנגישות

הצהרת הנגישות עודכנה ביום ה- 15.03.2022

תפריט נגישות