שוק מקצועי
מחלקה קולינרית
בשנים האחרונות אנחנו עדים למהפך קולינרי שהמדינה שלנו עוברת, אנשים מתעניינים באוכל, מדברים על אוכל, תוכניות הבישול פורחות ומשודרות בזמן הפריים טיים ואנשים מבלים במוסדות קולינריים יותר מאשר בעבר .
מגמה זו יוצרת אתגרים חדשים עבורכם בעלי העסקים המספקים פתרונות בתחום ההסעדה מחוץ לבית
המחלקה הקולינרית מונה 3 שפים מקצועיים בעלי התמחות קולינרית בענפי המלונאות , מסעדנות אירועים וכלל השוק המקצועי .
ליבת העסוק שלנו הם הדרכות קולינריות מקצועיות וחוויית טעימות ממוצרינו האיכותיים על מנת שאתם תדעו להפיק מהם את מיטב השימושים ויצירת המנות המתאימות ביותר לעסק שלכם
הפעילות של צוות השפים מלווה :
- בניית תפריט ייעודי בשילוב מותגי החברה
- בניית קונספטים של מנות ופעילויות למותגים במסעדות וברים
- תכנון מנות דגל בשיתוף שף המסעדה
- שיתוף בטרנדים וידע מהארץ והעולם
- הדרכות מגוונות על שימוש במוצרינו
לפניות: מנהל קולינרי חי שורץ hais@cocacola.co.il
מחלקת מפתחי שוק
המגמות הובילו אותנו כחברה לאתר ולמצוא מכנה משותף רחב עם הלקוחות שלנו היוצר יתרון תחרותי ולפתח התמחות בפעילויות sell out (מכירה מבית העסק החוצה).
צוות מפתחי השוק הינו צוות ייעודי שהוקם במיוחד בעבור הלקוחות שלנו בהתאם למטרה זו.
מטרת המחלקה היא לייצר לכם לקוחותינו ערך מוסף, חיוני ומכריע לקהל הלקוחות שלנו בכמה רבדים:
- הגדלת פדיון המכירות של בית העסק לאורך זמן ויצירת ערך שיווקי ייחודי הנתפר בעבורו.
- פעילות ע"פ מודל עבודה ייחודי בו מבוצע ניתוח מקיף לבית העסק ובניית תוכנית עבודה סדורה המייצרת אופטימיזציה של מכר דרך קמפיין שיווקי BTL (בתוך נק' המכירה) הפוגש את המטרות של הלקוח: הגדלת ממוצע לעסקה, חשיפה, קד"מ, תוכן חוויתי, בידול וחדשנות, הכשרות מקצועית לצוותים, מיתוג ועוד.
- מפתח השוק עובר הכשרות רבות באופן שוטף בהיבטים שיווקים, מכירתיים, מגמות שוק, חדשנות שיווקית, דיגיטל, קולינריה, רגולציה וכמובן תוכן רב המגיע מהשטח במפגשים עם הלקוחות שלנו בעולמות התפעול, הקמה, שירות, ניהול ונדבכים נוספים של ניהול עסק בעולמות התוכן הרלוונטיים.
ה-win win המשותף הזה לימד אותנו לאורך שנות פעילות המחלקה שכאשר עושים זאת בשיתוף ולמידה תוך כדי תנועה התוצאות בהתאם.
לפניות: ברק ארבל: baraka@cocacola.co.il