אודות

לקוח יקר,

 

בשבילנו, מנהלי ועובדי החברה המרכזית למכירות ולהפצה, שירות הוא ערך מרכזי ומחייב, דרך חיים שבחרנו ללכת בה. בתפיסתנו, מערכת היחסים שלנו עם הלקוחות חייבת לשלב מחוייבות משותפת למתן שירות מעולה, הוגנות, שקיפות ואמינות.
רק כך נייצר קשר משמעותי לאורך זמן. מדיניות השירות מציגה את מסגרת הכללים שעל פיהם אנו מחוייבים לפעול תמיד כחברה מובילה.

 

יחד – נצליח!

בברכה,
ענבל הרסון

מנכ”לית מערך המכירות והסחר

על החברה

החברה המרכזית למכירות ולהפצה משווקת את מרבית מוצרי קבוצת “החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע”מ”, המובילה את שוק המשקאות בישראל, החל ממשקאות מוגזים דרך משקאות קלים, מיצים טבעיים ועד לבירה ומותגי האלכוהול המובילים בעולם. החל משנת 2005 פועלת הקבוצה גם בשוק מוצרי החלב.

על החברה

מיקום גיאוגרפי

מטה החברה: בני ברק
מרחבי ההפצה: ירושלים, מודיעין, שורק, חיפה, הוד השרון, באר שבע ואילת
מוקד המכירות והשירות הארצי: הוד השרון
מרכז השירות הטכני (מש”א) לטיפול ואחזקה בציוד הקירור והמזיגה של החברה: צריפין

שירות

החברה המרכזית היא ספק השירות המוביל בישראל, המעניק את שירותיו לשלושה גורמים: הקמעונאים, הקונים והמותגים.

הקמעונאים שלנו פזורים בכל רחבי הארץ באלפי נקודות מכירה אליהן אנו מגיעים באמצעות מאות משאיות הפצה. מערך ההפצה נחלק לשני סוגים: הפצה יבשה (משקאות קלים) והפצת אלכוהול והפצה מצוננת (מוצרי חלב ומשקאות מצוננים) וממוקם במרכזי הפצה ברחבי הארץ. מערך המכירות מחולק לערוצי מכירה אשר מתמחים בסוגי הקמעונאים השונים, וזאת על מנת להעניק שירות מקצועי בהתאמה לכל סוג עסק. בנוסף, לחברה המרכזית מערך שירות טכני בפריסה ארצית, הפועל לטיפול ואחזקה שוטפים בציוד הקירור והמזיגה של החברה שנמצא בנקודות המכירה.

הקונים המגיעים לחנויות, לבתי הקפה, למסעדות, לבתי המלון ולכל נקודות המכירה הנוספות. להם, החברה המרכזית מעניקה חווית קניה מהנה, יעילה ואיכותית בכל מפגש עם מוצרי החברה. היא עושה זאת בעזרת עשרות אלפי מקררים ואמצעי מזיגה, בעזרת חדשנות בנקודות המכירה, ובעיקר בזכות אנשי המכירות וההפצה בשטח אשר דואגים לשמור על חווית הקניה בכל נקודה ונקודה.

אופי הפעילות

עיסוק הליבה של החברה המרכזית למכירות ולהפצה הוא מכירת מותגי הקבוצה. השירות המרכזי הוא הפצת המוצרים ללקוחות.

במסגרת החברה מועסקים אלפי עובדים בעיסוקי המכירה, ההפצה והלוגיסטיקה, בשבעה מרחבים ברחבי הארץ. לאחר ייצור המוצרים במפעלי הקבוצה השונים, התוצרת הגמורה מובלת באמצעות משאיות למרחבי המכירה וההפצה.
במחסני החברה נשמרת התוצרת תוך הקפדה על תהליכי אחסון מתקדמים ואיכותיים, יבשים ומצוננים, כדי שהתוצרת תגיע לחנויות בטריות מרבית, ותוצג על מדפי החנויות ובמקררים.
לחברה המרכזית מערך מכירות מוביל הכולל מאות אנשי מכירות, מקדמי שירות טלפוני ומנהלים הפועלים באזור גאוגרפי קבוע ופוקדים מדי יום את נקודות המכירה על מנת להעניק שירות חוויתי, מהנה ומועיל לכלל הלקוחות. בנוסף, ללקוחות החברה ניתנת פלטפורמת הזמנה נוספת דרך האפליקציה.

הטיפול של החברה המרכזית למכירות ולהפצה במותגים אלו כולל:
זמינות בנקודות המכירה, שמירה מתמדת על ערכי המותגים והנכסיות שלהם, תוך הקפדה יתרה על איכות וטריות המוצרים.

החזון

מובילות באמצעות מפגשים של חוויית שירות, הנאה ותועלת

הערכים

הוגנות ויושרה | איכות והישגיות אנושיות | ביצועיות | דינמיות

הקוד הארגוני

כבוד | רגש | מסר | תפוקה

המותגים שלנו

אחריות חברתית

הלב מתרחב כשאני מתנדב

אנו כחברה מאמינים שזוהי תמצית המהות של הנושא הקרוי בפי כולנו "אחריות חברתית", ומהות זו שהיא חלק בלתי נפרד מהתרבות העסקית בישראל, מתחילה בכל אחד ואחת מאיתנו.

 

הלב מסמל את היותנו המוקד העסקי הפועם של החברה הלב מסמל את השאיפה הקבועה שלנו להעמיד את האדם במרכז העשייה.

 

הלב הוא גם הרצון שלנו לתת לאחרים מתוך הבנה כי הנתינה עושה אותנו טובים יותר ומייצרת מעגל של שפע וטוב.
ההתנדבות האישית היא סימן של רגישות, אכפתיות ונכונות לראות קצת מעבר לעצמנו כאלה אנו שואפים להיות.
השנה הגדלנו את מספר ערוצי התנדבות האפשריים במטרה שכל אחת ואחד יוכל למצוא ולשבץ עצמו לפעילות התנדבותית .

 

בנוסף לפעילות מעורבות בקהילה ,המתקיימת במהלך השנה עם נוער בסיכון,
בכל חודש נובמבר אנו יוצאים לפעילות בקהילה קבוצות של עובדים ועובדות
מכל המחלקות, מכל החברות בקבוצה! ויחד עשינו ונעשה טוב לאלפי אנשים בארץ !

הערוצים :

  • נירים בשכונות
    הינה מסגרת ערכית חינוכית הרואה עצמה מחויבת ליצירת תהליכים חינוכיים ערכיים משמעותיים אשר יביאו בני נוער בסיכון, להשתלבות בקהילה ובחברה כשווים תוך אימוץ ערכים הומאניים .
    התוכנית פועלת במסגרת שכונתית ומנסה לנצל את חוזקות העשייה מול בני נוער לטובת פעילות בחינוך לא פורמאלי במסגרת הקהילה. העשייה שלנו באה לידי ביטוי ברמה האישית בליווי הבתים באמצעות תכנית שנתית הכללת מעורבות התנדבות עובדים, כמו כן פעילויות חוצות הנותנות מענה ברמה הארצית באירועי שיא, ליווי ותמיכה במסעות ופרויקטים.
  • לקט ישראל
    בנק מזון ורשת הצלת מזון הגדולים במדינה.השותפות בשני ערוצים – האחד של מיון ואריזה, השני של קטיף ואיסוף של היבולים בשדות.
  • פתחון לב
    פועל לשבירת מעגל העוני הבין-דורי בישראל. הארגון מסייע למעל כ- 160,000 נפשות מדי שנה ללא הבדל מין, דת, גזע, מוצא או לאום. השותפות בשני ערוצים אריזה וחלוקת אוכל לנזקקים.
  • עמותת עמיחי
    עמותה שמפעילה גם מסגרות בצהריים לילדי הגן, גילאי 3-6 , מדובר בילדים עם עיכוב התפתחותי ושכלי .העמותה דוגלת בעקרון השילוב של השונה בתוך החברה והקהילה. רצף שירותים מינקות ועד זקנה בכל תחומי החיים, פנאי, דיור ותעסוקה. עמותת ענב -מטפלים בבני נוער הנמצאים בקצה הרצף החינוכי-טיפולי בישראל. בני נוער אלו הינם שבעי כישלונות וחוויות חיים קשות שלא הצליחו להסתגל למערכות החיים הקהילתיות והופנו מכוח צווי בית משפט ו/או מצוקה קשה. הם בגילאי 12-18 בנים ובנות, עולים וותיקים, יהודים ובני מיעוטים, הסובלים מהזנחה חינוכית מתמשכת, בעיות למידה , קשיי הסתגלות, שוטטות וקשיים רגשיים.
  • תיכון טכנולוגי עמל תל אביב
    בית ספר מוגדר כהזדמנות שנייה ,שם דגש על קידום מרבי של כל תלמיד בהתאם ליכולותיו וכישוריו והכנתו להשתלבות בשוק העבודה. השותפות בחניכה של התלמידים במגמות שיווק ואוטוטרוניקה. עמותת בית הצייר בירושלים -עמותה לילדים לליקוי למידה וילדים שהוצאו ממערכת החינוך בעלת 2 הוסטלים לנוער בסיכון. השותפות אימוץ ההוסטלים באמצעות אירועים ומפגשים עם הנוער.
  • פנימיית אלרואד
    נמצאת באבו גוש , הפנימייה הינה פוסט אשפוזית, אוכלוסייה של נערים ונערות במגזר הערבי. השותפות אימוץ הפנימייה באמצעות אירועים ומפגשים עם הנוער. פותחים עתיד-התכנית נוסדה בשנת 2006 ופועלת ב- 36 ישובים בארץ, על ידי 300 נאמנים ונאמנות המלווים ילדים במעגלי התערבות שונים (אישי, משפחתי, חברתי ולימודי) ויוצרת הזדמנויות עבור הילדים לצמיחה והתפתחות אישית ומשפחתית
  • בית להיות
    הינו מרכז חינוכי לטיפוח תודעת השואה ולקחיה, המרכז מהווה בית לניצולי השואה בחולון והוא פועל בחולון משנת 1998.
  • ילדי מועדונית בעיריית ראשון לציון
    המועדונית פועלת בסיוע מחלקת הרווחה של עיריית ראשון לציון. יש בה ילדים עם צרכים רגשיים המגיעים מבתים שאין ביכולתם לספק להם צרכים בסיסיים והמועדונית מהווה להם סוג של בית. במועדונית יש עובדת סוציאלית, מדריכים, מטפלות רגשיות ומטפלות באומנות. השותפות לאורך כל שנת הלימודים, אחת לשבוע מגיעים למועדונית מתנדבים ומכינים לילדים פעילויות העשרה, מסייעים להם בשיעורי בית ועושים איתם זמן איכות וכיף!
  • בית אבות אופקים
    מרכז יום לקשיש הינו שירות קהילתי במסגרת טיפולית חברתית המספק מגוון רחב של שירותים ופעילויות לקשישים
  • מע"ש יחדיו
    מסגרת יום תעסוקתית המיועדת לאוכלוסייה בעלת מגבלה שכלית והתפתחותית לבני 21 ומעלה

הנהלת החברה

ענבל
הרסון
מנכ"לית מערך המכירות והסחר
InbalHe@cocacola.co.il
שירז
אילוז
מנהלת מכירות ארצי
ShirazI@cocacola.co.il
קרן
יפה יוזם
מנהלת ערוץ מכירה ושירות טלפוני
KerenYa@cocacola.co.il
יוני
בכר
מנהל מרחב שורק
yoniba@cocacola.co.il
ניר
חן
מנהל מרחב ירושלים
nirch@cocacola.co.il
עמי
אביטל
סמנכ”ל מכירות
AmiA@cocacola.co.il
ערן
אמסלם
מנהל ערוץ פרטי חם
EranAm@cocacola.co.il
ליאת
ענבי
מנהלת ערוץ פרטי קר
LiatAn@cocacola.co.il
טל
גרנק
מנהל מרחב באר שבע ואילת
talgr@cocacola.co.il
עידו
חיימוביץ
סמנכ”ל כספים
IdoH@cocacola.co.il
ורד
בק
מנהלת ערוץ מאורגן
Veredb@cocacola.co.il
שירי
כהן
מנהלת יחידת eCommerce
shiric@cocacola.co.il
תומר
כרמי
מנהל מרחב הוד השרון
TomerC@cocacola.co.il
סמדר
קרישטול
סמנכ”לית משאבי אנוש
smadark@cocacola.co.il
אורן
כהן
מנהל ערוץ מסעדנות
orenco@cocacola.co.il
עודד
רוזניץ
מנהל השירות הטכני
odedro@cocacola.co.il
אלון
מנדלמן
מנהל מרחב חיפה
Alonm@cocacola.co.il