זמני תגובה לקריאות שירות:

  מכשירי מזיגה –  עד 6 שעות

  מקררים – תקלת קירור עד 24 שעות

  מקררים – בעיה שאינה תקלת קירור עד 48 שעות

מערך השרות הארצי

מערך השרות הארצי (מש”א) של החברה המרכזית למכירות ולהפצה, מספק את חבילת השרות הטכני המתלווה לציוד הקרור והמזיגה, שמותקן אצל לקוחות החברה.
המערך ממוקם בצריפין וכולל עשרות טכנאי קירור מקצועיים הפרושים בכל אזורי הפעילות של החברה
המערך מספק גם שרותי אחזקת ציוד הנמצא אצל לקוחות, ושייך לחברות מזון אחרות בשוק, הפועלות במתכונת מיקור חוץ (outsourcing).

 

כללי

• אנו שומרים לעצמנו את הזכות להוציא את ציוד הקירור ואמצעי התצוגה אם ישמשו למוצרים שאינם משווקים על ידנו!
• העברת ציוד של החברה מנקודת מכירה אחת לאחרת תבוצע ע”י החברה בלבד.
• במקרה של העברת בעלות או סגירת בית העסק תחליט החברה להחזיר או להשאיר את הציוד והשילוט.
• במקרה של קיטון בכמות הרכישות אנו שומרים את הזכות לדרוש את החזרת הציוד

אמצעי תצוגה

כלקוח שלנו אנו נעמיד לרשותך את האפשרות לקבל סטנד לתצוגת מוצרי החברה באריזה משפחתית.

מכשירי מזיגה

• ציוד מזיגה ניתן על פי אופי בית העסק ושיקול דעתו של איש המכירות.
• הציוד יינתן לאחר שבעל העסק חתם על שטר בטחון בהתאם לשווי הציוד.
• להלן היקפי קנייה מינימאליים בחודש לקבלת ציוד מזיגה:

מכשיר היקף קנייה מינימאלי בחודש
קרלסברג / טובורג 120 ליטר מכל טעם (4 חביות)
גיניס / קילקני / ווינשטפן גיניס / קילקני / ווינשטפן
בלונד / בראון / סטלה / הוגרדן בלונד / בראון / סטלה / הוגרדן
קרלסברג Draft Master קרלסברג Draft Master
POST-MIX 1,000 ליטר מכל הטעמים
אספטי 1,400 ליטר מכל הטעמים (20 קרטוניות)

 

 

מקררים

• אנו מעמידים לשירותך, תוך חמישה ימים מהקמתך כלקוח, ציוד קירור בהתאם לצרכי העסק שלך, ובתנאי שהיקף הרכישה החודשית שלך של משקאות באריזה אישית הינו 2,500₪ או יותר.

• בנוסף, נעזור לך לסדר את המקרר בפעם הראשונה בצורה הטובה ביותר.
• שירות האחזקה לציוד הקירור אשר נמצא ברשותך גם כן ניתן על ידינו באמצעות מוקד השירות הארצי למקררים (מש”א).
• מוקד שירות ארצי מקררים  1-700-70-27-27
בימים: א’-ה’:   07:30 – 17:00
בימי ו’ וערבי חג: 07:30 – 13:00
החל מהשעה 17:00 השירות ניתן ע”י טכנאי תורן המטפל בתקלות דחופות של ציוד מזיגה בלבד (תקלה הגורמת להשבתת המזיגה)

לינק לקטלוג מקררים:

התאמת סוג המקרר לעסק שלך הינה על פי שיקול הדעת המקצועי של איש המכירות


* למעט קמעונאי המוגדר כ”חנות” במסגרת חוק המזון

קמעונאי המוגדר כ”חנות” אינו זכאי לשירותי אחזקה בציוד הקירור שסופק בעבר מהחברה המרכזית *